Saturday 4 October 2014

Menjana Pendapatan Bersama Shaklee

Salam sayang buat semua pengunjung Blog yang Nor sayangi..

Rata-rata dalam sehari dua nie, di semua pelusuk bumi Malaysia membahaskan tentang kenaikan minyak.. Walaupun hanya dengan 20sen, isu ini menjadi berita terhangat..
Kita sebagai rakyat hanya mampu mengeluh.. Apa tidaknya..Lepas ini kos sara akan meningkat. Hah..Yuran sekolah anak Nor pun dah meningkat senyak rm50 sebulan mulai tahun depan.

Di sini, Nor ingin mengajak anda yang berkeyakinan, anda yang berkeinginan, anda yang ingin mengubah taraf ekonomi keluarga, anda yang............ (apa-apa je la)
JOIN Nor menjana pendapatan dengan SHAKLEE.


Kenapa Nor pilih Shaklee??
1. Kerana Nor tidak memerlukan loan untuk join Shaklee.
2. Yuran yang sangat rendah. rm65 untuk seumur hidup
3. Tidak perlukan modal untuk membeli produk.
4. Tidak perlu keluar ditengah malam untuk cari customer
5. Bisnes berasaskan produk..ada jualan, ada point.
6. Untuk membuat order, tidak perlu ke branch atau Hq shaklee. Hanya dengan klik..klik saja

Apa kelebihan Shaklee??

  • Yuran keahlian sebanyak rm65 untuk seumur hidup
  • Shaklee adalah syarikat vitamin yang telah hampir 60 tahun berada di pasaran dunia. Produknya yang asli dan semulajadi boleh memberi kesan hebat kepada kesihatan.
  • Ia adalah syarikat MLM yang benar-benar adil. Jika sudah bergelar leader (tahap supervisor) bermakna kita tidak ada kaitan point dengan upline kita. Shaklee tidak mengamalkan sistem piramid. Bonus yang dibayar adalah mengikut usaha kita.So kita boleh dapat setanding dengan upline kita jika ada usaha dan FOKUS
  • Harga produk sangat berpatutan. Produk asli dan semulajadi terbukti keberkesanannya.
  • Jika kita adalah ahli, kita mendapat harga diskaun 15% hingga 20% dan dapat mengumpul point yang akan dibayar melalui bonus.
  • Shaklee menawarkan 3C iaitu CASH, CAR (bonus kereta) dan CONVENTION (dalam dan luar negara termasuk umrah bagi muslim)
Kenapa perlu join shaklee dengan Nor??
  • Group kami adalah antara group supporting yang hebat di Malaysia. Bimbingan serta coaching diberikan untuk SID yang baru memulakan langkah bersama Shaklee.
  • Sentiasa mengambil berat sesama sendiri. So apabila ada masalah, kita boleh berkongsi sesama kita dalam 1 group. Ini adalah bisnes bersama-sama.Jangan risau,anda tidak keseorangan.
  • Tidak perlu tinggal anak semata-mata untuk menghadiri kelas..Semua kelas hanya dengan online.Time kelas boleh jugak layan anak-anak.

Anda berminat????
Hubungi Nor sekarang...
♥♥♥♥




5 comments: