Sunday 28 September 2014

Motivation Rally KL/SELANGOR

Assalamualaikum dan selamat malam buat pembaca blog yang Nor sayangi...

Hari nie 28 September 2014 sangat best..Almaklum la..Sejak bersama shaklee nie, ada saja program yang best dapat join.. Dah la tu..setiap program ada makan free..lagi bertambah best la.

Sebenarnya nie first time Nor ke majlis motivasi under shaklee. Alhamdulillah, teruja sangat2 dapat melihat kawan-kawan naik ke pentas dan dapat mendengar perkongsian dari master yang berjaya.

Di sebalik keterujaan itu,terselit rasa cemburu.. Cemburu kerana semua kawan dapat sijil and sayabelum lagi ada rezeki itu.. Dalam hati,penuh keazaman dan semangat untuk mencapai apa yang kawan-kawan telah rasai.

Program baru bermula

Anugerah penyampaian sijil dimulakan dengan mereka yang berada di rank supervisor.So my mommy shaklee Nor naik stage la..tp tak sempat nak snap gambar.Di ikuti dengan rank senior supervisor, coordinator, senior coordinator, key coordinator,senior key coordinator..Inilah rank yang harus Nor jejaki untuk mencapai tangga Master..setiap SID layak untuk naik Master.Jadi tidak mustahil kan Nor juga boleh berada dalam golongan Master.


BFF Nor yang dapat sijil
Hah..itu dia Nanny Maria (pangkat dalam shaklee). Dia adalah BFF Nor. Dia merupakan sumber inspirasi Nor untuk berjaya dalam shaklee...insyaallah.Nor juga akan mengikuti jejaknya..

Paling best petang tadi,,Nor sempat berjumpa rakan-rakan lama..BFF yang merupakan officemate yang dah tinggalkan Nor untuk menjadi WAHM.berjumpa di program shaklee..best kan...

Jom layan gambar gediks kami..hihi..lama gile kami tak bergedik2...


Kami yang cantik

Rindu kamu semua
Jiha yang dari penang..jauh kan dia dtg


Itu saja yang dapat Nor share utk malam ini..nak tido dulu..Nantikan entry lain Nor di esok hari..
Tatata...

0 comments:

Post a Comment