Monday 26 May 2014

Supplement untuk menambahkan susu ibu

Salam Jumaat semua..
Pagi yang Indah..Alhamdulillah syukur Ya Allah diberi peluang untuk berjumpa dengan hari Jumaat..

Pagi ni,,Nor buat tajuk entry khas untuk ibu-ibu yang sedang Breastfeed @ ibu-ibu hamil yang plan nak breasfeed baby..Time Nor dapat idea ni pun Nor sedang pump..Lagi mencurah-curah la idea sebab nor sendiri seorang ibu BF.

Nor just nak tanya...
Pernah tak anda terfikir,anda nak fully BF anak sampai 2 tahun..Nor dulu anak first, memang berkobar2 nak BF anak tapi tak berapa ada ilmu.So terpaksa menyerah kalah sebelom ikhtiar..sebab apa??????sebab tak tahu..dan tak cari.lagi 1,takut nak cuba..Hasilnya anak first..berkongsi la susu ibu + formula...kan sangat2 rugi...

Anak ke-2,dah ada ilmu dah.Alhamdulillah...So sekarang saya nak share la kebaikan Shaklee nie..

SET MENYUSU SHAKLEE dipanggil Milkbooster..Nak tahu tak?????

JOM kita baca apa bestnya Set Menyusu Shaklee..

Gabungan mantap Alfalfa dan ESP mampu menghasilkan susu ibu yang pekat dan berkhasiat.Lagi best memberi tenaga buat ibu...Produk ini adalah yang paling asas dalam set menyusu shaklee..


ESP (Energizing Soy Protein)


Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.



ALFALFA
Mempunyai 1001 khasiat, dan antaranya sebagai penggalak susu. Dalam penyusuan, alfalfa dikenali sebagai MILKBOOSTER.Selain itu, ibu akan jadi lebih lawas (bantu turunkan berat badan!), dan bantu buang angin dalam badan. Bayi anda akan kurang kolik (angin dalam badan).


Gabungan Mantap!!


Dua2 produk nie penting dalam penyusuan..TAPI jangan la mengharapkan supplement semata-mata..Ibu-ibu jangan lupa penuhkan jadual pump...sebab semakin kerap kita pump or bagi anak menyusu,semakin banyak produk susu dikeluarkan..HASILNYA memang banyak.Pengalaman Nor BF,tengah malam pun pump tau..anak menyusu sebelah..sebelah lagi pump..MMG PENUH LA DEEP FREEZER...bukan cakap kosong yer...

HAH!!!nie hasilnya..Meriah kan..

Lagi satu..OSTEMATRIX..untuk KALSIUM IBU BF..Ianya sangat penting untuk memastikan gigi dan tulang anda.Susu yang diberikan pada baby mengandungi kalsium yang tinggi,JIKA anda tidak mengambil kalsium yang secukupnya,kalsium yang dari tulang anda akan menghasilkan susu...Semakin lama terutamanya ibu-ibu yang mempunyai anak yang ramai tulang anda akan rapuh dan gigi cepat rongak dan cepat membongkok..Oleh sebab itu,,adalah penting untuk ibu BF mengambil KALSIUM!!

Baik untuk KALSIUM anda!



Teruja kan????
BERMINAT TAK??

jika berminat,anda boleh hubungi saya
fb: SitiNor Mamat
Page : Super Duper Supplement
Call/sms/whatsapp : 0139100171

 ~free consultation untuk customer saya~
insyaallah saya akan berikan tips2 penting untuk mereka yang inginkan susu yang meriah!!















0 comments:

Post a Comment